تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014

تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014 احدث الاغاني العربية علي الابتسامة العربية نقدم لكم تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014 الاغنية الجديدة والمميزة التي نالت علي اعجاب جمهور الفنان بعد نزول لينك تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014 علي الفيس بوك انهالت التعليقات علي الفنان حول الاعجاب

تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014 علي الميديا فاير افضل موقع التحميل التي اختارنها لكم في تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014

بوستر تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014

 

كلمات اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014

 اصحى معايا بقى واحترس اوعى يهدك مهو

من غير ولا شعوزة ولا سحر

انا بقى رامز قرش البح 

انا اعدى البحر ولا اتبلش

والحوت ياما كلتة على قفاة


والتمساح جنبى بيتلب 

وبيبقى بساريا ياولدا 

انا اشهر سباح لو شفنى بيصلى على رسول

اللة
 

انا واد ماجبتنيش ولادة انا عندى غباء

 

تحت الماء


 

وتفدر سرعتى فى امية بمثابة مترو الانفاق

 

من يومى وانا هذارى مشطشط وسبايسى

وحامى وحراق


 

انا اجمد قبطان فى الجيل ودة بشهادة نهر

النيل

انا كل استكوزات البحر بتبعتلى مسجات

 

على الميل


 

من غير شعوزة ولا سحر انا بقى رامز قرش

 

البحر

 

والان لينك تحميل اغنية رامز جلال تتر برنامج رامز قرش البحر mp3 2014

تعليقات
0 تعليقات

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire