الزيارات:
تخون زوجها مع صديقه .. بمساعده زوجها.

مرسلة بواسطة sport يوم mardi 19 novembre 2013 0 commentaires




كان في شاب اسمه حمد وعنده صاحبه اسمه
وائل.
وكانو لايخافون الله فيما يفعلون…
وفي مرة من المرات قال وائل لحمد أنا تعرفت على زوجة امام المسجد..
وهي عايزاني اروح لها البيت…
وانا خايف يطب علينا زوجها…
فايه رايك لو بعد الصلاة تجلس وتتكلم مع الامام….
ولما ييجي رايح البيت تكلمني ؟ …
حمد قال …… أبشر ………
وفعلا بعد الصلاة راح حمد وسلم على الامام …
وقعد يتكلم معاه ….
لحد ما يخلص كلام يرن على وائل ويقلله ان الشيخ حيرجع بيته…

وطبعا على طول وائل يرجع لحمد …
ويحكيله اللي حصل وفضل الحال كده فتره طويله…
وبقى في صداقة بين حمد والامام من كثر ما يقعدون مع بعض لدرجة ان حمد ضميره بدأ يأنبه …
وفي يوم اخد حمد قرار وقال لازم اقول للشيخ المسكين حرام لازم يعرف زوجته بتعمل ايه فيه…
وراح للامام وقال له : يا شيخ انا بصراحة ما اقعد معاك كده لله في لله…
ولكن كنت أجلس عشان اغطي على صاحبي…
لان زوجتك تخونك معاه…
تعرفوا ايه رد الشيخ قال : بس انا مش متزوج …!!!!!!!…..
هنا الصدمه !!!.
عرفتوا وائل كان يروح لزوجة مين …….. ؟
كان يروح لزوجة حمد !!!

تعليقات
0 تعليقات

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire